Byakuya
Administrator
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Soul Society
|
Wysłany: Nie 0:09, 17 Maj 2009 Temat postu: Karty mocy |
|
|
Spis kart mocy,w nawiasie podana domena
Wodne Tornado: Dodaje 100 pkt mocy bakuganom Aquosa.(Aquos)
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus. (Darkus)
Karta Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia. (Aquos)
Syreni Śpiew : Tą kartę może użyć tylko Syrenoid, niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.(Tylko dla Syrenoida,Aquos)
Ruchome Piaski: Odejmuje 50 pkt bakuganowi przeciwnika, niszczy efekty kart otwarcia.(Subterra)
Pogromca świata: Tylko dla Hydranoida. Podnosi moc o 100pkt i anuluje super moc przeciwnika(Darkus)
Super Ostrzał: Używa Laserman, pozwala zaatakować bakugana na wrogim polu dodając Lasermenowi 40pkt.(Dla każdego lasermana)
Zatruty Kieł: Przenosi 50pkt z wrogiego bakugana na twojego, jak wrogi bakugan wygra i będzie jeszcze walczył to jego moc będzie spadała o 10 póki nie przestanie walczyć. (Każda)
Zdmuchnięcie: Pozwala przenieść wrogiego bakugana na wybrane pole.(Każda)
Trąba Powietrzna: Odejmuje powoli punkty przeciwnika, na początek odejmuje od 10.(Ventus)
Uderzenie: Niszczy Kartę Otwarcia.(Każda)
Blokada: Blokuje kartę Super Mocy przeciwnika przez całą walke.Dopóki się jej niedezatywuje (dla informacji blokade rzuca sie na początku więc w środku bitwy nawet rzucona niezadziała)(Każda)
Meteoryt Phyrusa dodaje 80pkt do bakuganów Phyrusa.(Każda)
Karta Przeciw Mocy Odbija Super Moc. (Każda)
Karta Zagłady bakugany zniszczone lądują w wymiarze zagłady z którego juz nie powrocą(specjalna)(Każda)
Karta Mocy dodaje 100pkt bakuganowi(każda)
Karta Tsunami pozwala zniszczyć bakugany przeciwnika tyle ile się ma bakganów Aquosa na polu bitew.(Aquos)
Siła Smoka Wyłącznie dla dragonoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)(Tylko dragonoid)
Ostrza Wyłącznie dla Tigrery. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)(Dla tigrery,Haos)
Giga Uderzenie Wyłącznie dla Gorema. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)(Gorem,Subterra)
Szybki atak Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)(Preyas,Aquos)
Promień cienia Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)(Tylko dla Hydranoida,Darkus)
Powietrzny atak Wyłącznie dla Skyress. Zwiększa siłe o 150.(po 1 ewolucji 250, po 2 350)(Dla Skyress,Ventus)
Purpurowy Wir Przenosi bakugana na inne pole.(Ventus)
Chaos Serca Ciemności Karta dla Hydranoida, Hydranoid miota we wszystkich kulami cienia i moc wzrasto o 50.(czyli atakuje stwory z innych kart)(Hydranoid,Darkus)
Tornado Ognia Przeciwko tej karcie mocy może się tylko przeciwstawić latający bakugan, a tak to niszczy wszystko na swojej drodze.(Phyrus)
Lodowy Gniew - Tylko dla Bakuganów Aquosa - Dodaje wybranemu Bakuganowi Aquosa możliwość atakowania przeciwnika stojącego na innym polu. Działa 3 tury.(Aquos)
Piekielny Żar - Dla Bakuganów Phyrusa - Bakugan z tą mocą otrzymuje piekielną lancę. Dzięki niej co turę otrzymuje 10 pkt. mocy.(Phyrus)
Pustynny piorun-tylko dla hynoida, hynoid biega w kółko az bakuganowi przeciwnika kreci sie w głowie hynoid otrzymuje 50p.(Hynoid)
Cień pazura-kasuje kart otwarcia oraz super moc przeciwnika(Każda)
Trąbo atak- Tylko dla Tuskora swoja traba morze zaatakowac sasiednie karty przeciwnika (tylko jedna)(Dla tuskora)
Splot słoneczny : dezaktywuje karte otwarcia i odejmuje 50p. przeciwnikowi(Haos)
4 wymiar :Dezaktywuje karty otwarcia(Każda)
2 wymiar : Dezaktywuje karty super mocy(Każda)
Zemsta oregano : punkty bakugana przeciwnika ktore zdobyl przez karte otwarcia oraz karty super mocy zostaja przeniesione i dodane do swojego bakugana(Darkus)
Twarz gniewu :Tylko dla fortris zabiera 50p bakuganowi przeciwnika i dodaje je fortris.(Fortris,Phyrus)
Zapora wodna : żaden z graczy niemoże użyć kart super mocy(Aquos)
Przynęta : złancza dwa bakugany by walczyły razem.(Aquos)
Pikowanie : tylko dla centypoda przenosi przyjaznego bakugana na swoja karte.(Centypod)
Zamrożenie haosu : tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walkie i pozwala dorzucic kolejnego bakugana.(Haos)
Od rangi Starszy Junior
Super Odbicie. Tylko Dla Scorpion. Zwiększa jego siłe o 200 oraz daje możliwosc odbijania słabszych ataków na inną karte.
Stalowe Skrzydła. Tylko dla Falcon Fly. Zwiększa jego siłe o 200 oraz daje mu możliwosc poruszania sie po całym polu.
Pompa .Tylko dla Grafias. Zwiększa jego siłe o 200 oraz daje mu mozliwosc "zalania" karty otwarcia przez co niedziała.
Tunel. Tylko dla Hexados. Zwiększa jego siłe o 200 oraz moze przechodzić na inne karty otwarcia.
Hiper Ostrzał. Tylko dla Fortress. Zwiększa jego siłe o 200 oraz moze atakowac inne karty z dystansu.
Master Flash. Tylko dla HAOS. Zwiększa jego siłe o 200 oraz anuluje działanie kart otwarcia.
Gorący Cios: Wyłącznie dla El Condora. Obniża moc wrogiego Bakugana o 100pkt
Wietrzne Tornado-to samo co tornado ognia
Karta Przeciwne moce: Połączenie przeciwstawnych domen(Aqos/Subtera, Darkus/Phyrus, Ventus/Haos), dodaje 100 pkt.
Karta Trójwęzłów: Połącznie trzech domen(Phyrus/Aquos/Haos, Darkus/Ventus/Subtera), dodaje 150pkt.
Potęga Ognia: Pozwala dorzucić na karte jednego bakugana.
Potrójny Tnący Ogien -trzeba mieć na polu trzy bakugany ventus ta super moc powoduje że wszystkie bakugany przegrywają oprócz gracza który to robi
Pustynia - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala uzyć rywalowiarty mocy)
Tarcza fuzji: Odbiera wszystkie punkty mocy zdobyte przez przeciwnika w tej turze
Dostepne od rangi Medium
Ognista Tarcza - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala Dorzucić bakugana rywalowi)ZDMUCHNIĘCIE I PUPUROWY WIATR NIEDZIAŁA BO WOKÓŁ JEST OGNISTA TARCZA...
Szlachetny Wiatr - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(Pozwala na podróżowanie między kartami)
Moc Darkusa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co ture)
Pustynia - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(niepozwala uzyć rywalowi karty mocy)
Siła Aquosa - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(to samo działanie jak Iluzja Wody)
Zbroja Chaosu - Dodaje 200 pkt mocy i blokuje karte otwarcia(osłabia bakugana rywalo o 50 pkt)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Byakuya dnia Pią 16:49, 22 Maj 2009, w całości zmieniany 6 razy |
|